Polecane strony z grafiką

Fine Art America : Art prints | Greetings cards | posters

Front burzowy 23 kwietnia 2018

Rozpoczął się sezon burzowy 2018, niestety już druga burza omija mnie szerokim łukiem mimo to udało mi się wykonać kilka ciekawych fotografii.


Burze w mojej okolicy nie były dzisiaj zbyt intensywne choć dawały pojedyncze wyładowania między chmurami i doziemne.
Nawet opad deszczu trwał 5 minut po przejściu ładnego wału szkwałowego od strony północnej około godziny 19:00 CEST.
Po godzinie 20:00 pojawił się kolejny intensywny opad deszczu ale już bez wyładowań atmosferycznych.

Poniżej sytuacja burzowa na terenie Polski.


Zrobiłem kilka fotografii, które muszą mi wystarczyć aż doczekam się prawdziwej burzy




Czekam na kolejne burze :-)

A tak przy okazji zapraszam miłośników zjawisk pogodowych do grupy na fb:
Grupa POEZIA
Śląscy Obserwatorzy Burz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz